خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک از یک دستگاه تریلی در ورودی شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۹۱۸

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در ورودی شهر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی با بیان این مطلب، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر بارگیری و انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به شمال غرب کشور مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، بلافاصله در قالب چند تیم عملیاتی با استقرار در محورهای مواصلاتی استان به کنترل محور ها پرداختند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران حین کنترل محورها، خودروی مورد نظر را با ۲ سرنشین در ورودی شهر قزوین شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه متوقف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی خاطرنشان کرد: با انتقال خودرو به مقر پلیس و در بازرسی از آن، مقدار ۱۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه های جاسازی شده بود کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: نیرروی انتظامی شبانه روز در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی مقابله می کند و از شهروندان عزیز درخواست داریم با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند و اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز