خبرگزاری کار ایران

محمدزاده خبر داد:

انتخابات در دو شهر و ۷۰ روستای آذربایجان شرقی برگزار نشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۶۶

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: در دو شهر «سیس» و «کوزه کنان» شهرستان شبستر و حدود ۷۰ روستای استان، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی برگزار نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، مرتضی محمدزاده روز یکشنبه ۳۰ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: علت برگزار نشدن انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرها و روستاها به حد نصاب نرسیدن تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در موقع ثبت نام یا از حد نصاب افتادن تعداد داوطلبان ثبت نام کننده به خاطر انصراف تعدادی از داوطلبان پس از اتمام زمان ثبت نام است.

وی افزود: امور شورایی در شهرها و روستاهایی که در آن‌ها انتخابات برگزار نشد و فاقد شورا هستند، متوقف نمی‌شود. 

وی ادامه داد: بر اساس قانون در روستاهای فاقد شورا، شورای بخش به عنوان جانشین شورای روستا و در شهرهای فاقد شورا نیز استاندار به عنوان جانشین شورای شهر، مسوولیت امور شورایی آن ها را بر عهده می‌گیرد.

محمدزاده اظهار کرد: داوطلبان شوراهای شهر و روستاهای استان که به فرآیند انتخابات معترض هستند، می توانند تا ۲ روز بعد از اعلام نتایج انتخابات، شکایت خود را برای رسیدگی به هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات استان ارایه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز