خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان:

ادامه شمارش آرای ماخوذه در آذربایجان شرقی

کد خبر : ۱۰۹۱۸۹۱

دبیر ستاد انتخابات استان از ادامه شمارش صندوق های شورای شهر و روستا در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از تبریز، مرتضی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران  درباره نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: بعد از شمارش آرا و اعلام آن به هیات نظارت نتایج به صورت عمومی انتشار خواهد شد.

وی ادامه داد: فعلا شمارش در حال انجام است و با وجود اینکه شمارش بخش زیادی از صندوق های اخذ رأی شورای شهر انجام شده است اما چون هنوز شمارش تعدادی از صندوق ها تمام نشده نتایج را اعلام نکرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود نتایج انتخابات شورای شهر تبریز زودتر اعلام شود اما به دلیل وقفه ای که روزگذشته به دلیل اختلال برخی صندوق های الکترونیکی به وجود آمد، در بعضی از شعبه های اخذ رأی انتخابات به صورت دستی انجام شد و فعلا آرا ماخوذه در حال شمارش است.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: طبق قانون نتایج انتخابات شورای شهر و روستا از طریق فرمانداران و بخشداران اعلام خواهد شد اما چون فعلا صورتجلسات شعبه ها نهایی نشده است،به محض تمام شدن شمارش نتایج  از طریق فرمانداران و بخشداران اطلاع رسانی خواهد شد.

وی درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار داشت: نتایج این انتخابات ثبت شده و به ستاد انتخابات کشور ارسال می‌شود و مرجع اعلام نتایج آنها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز