خبرگزاری کار ایران

با افتتاح طرح‌های کشاورزی؛

برای بیش از 700 نفر در استان قزوین اشتغالزایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۴۰۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با افتتاح طرح‌های کشاورزی در هفته جهاد کشاورزی در استان برای 276 نفر به صورت مستقیم و 472 نفر بصورت غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه خمسه با اشاره به برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی گفت: 66 طرح کشاورزی در استان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد که در زمینه آب و خاک، دام و طیور، باغبانی، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و شیلات است و برای آن‌ها بیش از 12 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: طرح‌های کشاورزی در ایجاد اشتغال پایدار  و مولد نقش  دارد و با افتتاح این طرح‌ها برای 276 نفر به صورت مستقیم و 472 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی ابراز کرد: جهاد کشاورزی، ‌پشتیبانی از تولید و امنیت غذایی به عنوان شعار این هفته انتخاب شده و این هفته یادآور خدمت جهادگرانه در سطح جامعه است.

خمسه گفت: جهاد کشاورزی استان قزوین با تلاش و ‌روحیه جهادی  در راستای رفع تمام موانع پیش روی کشاورزان و بهره‌برداران قدم برداشته و توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی استان و رسیدن به خود کفایی در محصولات اساسی را مد نظر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز