خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سمنان خواستار شد؛

ساماندهی ساختمان‌های متروکه آموزش و پرورش در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۹۲۶

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: در هر شهر و روستایی یک ساختمان آموزش و پرورش متروکه و بلا استفاده است که نیاز است تا این مهم ساماندهی شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، عباس گلرو بیان کرد: اگر می‌خواهیم‌ جامعه ما در حوزه‌های مختلف اقتصاد، تعامل اجتماعی، رانندگی، احترام به همدیگر و در سطح کلان اصلاح شود نظام فرهنگی و فرهنگ‌ باید اصلاح شود.

وی افزود: برای این‌مهم نظام آموزش و پرورش نیز باید اصلاح شود و برای تقویت این نظام، باید درک و قناعتی به وجود آید که بدانند اساس توسعه در هر جامعه ای نیروی انسانی است و آموزش و پرورش بسیار مهم است.

گلرو تصریح کرد: در هر شهر و روستایی یک ساختمان آموزش و پرورش متروکه و بلا استفاده است که نیاز است تا این مهم ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه ساختمان جدید اداره کل آموزش و پرورش استان نیمه تمام است یادآور شد: در حوزه مرکز استان اردوگاه دانش آموزی و خوابگاه دانش آموزی نداریم که راه حل ساده این امر، توجه به بحث فروش املاک منقول و غیرمنقول مازاد آموزش و پرورش در استان و استفاده از این اعتبار برای رفع کمبودها است.

گلرو تصریح کرد: فروش املاک مازاد و انتقال آن به خزانه، باید به گونه ای باشد تا این‌اعتبار به صورت کامل به استان برگشته و تخصیص یابد.

وی اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان سمنان دو ساختمان عاریه ای از آموزش و پروش دارد که این رویه و ضعف هایی که در بحث ساختمان، کاهش جذب دانشجو و کاهش رشته ها از ۸ رشته به یک رشته وجود دارد امری بسیار ناپسند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز