خبرگزاری کار ایران

معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان:

مراکز مشاوره ازدواج و خانواده قزوین به 7 مورد افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۵۹

معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در حال حاضر تعداد مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در قزوین 5 مرکز است که این رقم تا پایان سال جاری به 7 مرکز افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی لطفی در حاشیه جلسه مصاحبه با متقاضیان اخذ مجوز مراکز مشاوره ازدواج و خانواده از وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: مجوز تاسیس مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده توسط وزارت ورزش وجوانان داده می شود.

در حال حاضر تعداد مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در قزوین 5 مرکز است که این رقم تا پایان سال جاری به 7 مرکز افزایش خواهد یافت.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: با توجه به اهمیت مشاوره اصولی، علمی و اثربخش از سوی مشاوران دارای صلاحیت و مجوز از مراجع ذیربط خصوصا در شرایط شیوع ویروس کرونا، وزارت ورزش و جوانان نسبت به صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج و خانواده برای افرادی که دارای پروانه نظام روانشناسی هستند، اقدام کرده است.

لطفی ادامه داد: مجوز مراکز مشاوره ازدواج و خانواده برای افرادی که دارای پروانه نظام روانشناسی هستند، پس از بررسی مدارک و مصاحبه علمی از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر خواهد شد و صلاحیت افراد از  زمان ثبت نام در سایت وزارت، ارسال مدارک و  برگزاری مصاحبه تا صدور مجوز 2 ماه طول می کشد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر تعداد مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در قزوین 5 مرکز است که این رقم تا پایان سال جاری به 7 مرکز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز