خبرگزاری کار ایران

در هفته ازدواج؛

مجمع خیریه ازدواج در آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۴۲

کانون‌های ازدواج آسان در نقاط مختلف استان ساماندهی می‌شود. / مصر هستیم که این مجمع خیریه را هر چه زود‌تر راه اندازی کنیم. زیرا همواره مشاهده کرده‌ایم بخش خصوصی هر کجا وارد عمل شده توانمند‌تر از بخش دولتی عمل کرده است.

معاون امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد: مجمع خیریه ازدواج در آذربایجان شرقی در هفته ازدواج تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لیلا جاویدان در دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی افزود: مصر هستیم که این مجمع خیریه را هر چه زود‌تر راه اندازی کنیم زیرا همواره مشاهده کرده‌ایم بخش خصوصی هر کجا وارد عمل شده توانمند‌تر از بخش دولتی عمل کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های این ستاد برای برگزاری مناسب هفته ازدواج آسان گفت: برگزاری برنامه‌های بزرگداشت و نمایشگاه، برگزاری نشست‌های تخصصی در زمینه ازدواج، تشکیل اتاق فکر، ساماندهی کانون‌های ازدواج اسان در نقاط مختلف استان از معهم‌ترین اقدامات این ستاد برای این هفته است.

وی افزود: برنامه‌های این هفته در محور، توانمندسازی جوانان در امر ازدواج، تسهیل امر ازدواج و ساماندهی، هدایت و هماهنگی مراکز مشاوره و ازدواج خواهد بود.

جاویدان در بخش دیگری ازز سخنان خود گفت: توانمندسازی جوانان در امر ازدواج، ساماندهی، هدایت و هماهنگی مراکز مشاوره و ازدواج، تسهیل ازدواج جوانان و تقویت و تحکیم نهاد خانواده زوج‌های جوان ۴ اصل مهم و راهبردی در امر ازدواج جوانان است.

وی با اشاره بر عمده برنامه‌های الگویی و اجرایی دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در هفته ازدواج گفت: برگزاری برنامه‌های بزرگداشت روز اول ذی الحجه(روز ازدواج و خانواده) شامل: برگزاری نمایشگاه تجلیل از دستگاه‌ها، زوجین نمونه، و افراد و موسسات فعال در امر ازدواج(استانی)، برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص ازدواج، برگزاری اتاق فکر در این خصوص با حضور اساتید، ساماندهی کانونهای ازدواج آسان در استان‌ها و شهرستان‌ها و تشکیل مجمع خیرین ازدواج این ستاد خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز