خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

342 زوج قزوینی در صف انتظار سامانه فرزند خواندگی قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۲۹۷

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۳۴۲ زوج قزوینی در صف انتظار سامانه فرزند خواندگی قراردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا وارثی با اشاره به وضعیت درخواست فرزند خواندگی گفت: همزمان با راه اندازی سامانه فرزند خواندگی از اردیبهشت ماه سال گذشته ۱۳۵ زوج در این سامانه ثبت نام کرده و در حال حاضر ۳۴۲ متقاضی در استان در صف انتظار این سامانه قراردارند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: ۸۵ درصد از متقاضیان فرزندخواندگی خانواده بدون فرزند، ۸ درصد خانواده دارای فرزند و ۶ درصد نیز خانم‌های مجرد هستند.

وی عنوان کرد:  سال گذشته ۱۶ فرزند با حکم فرزند خواندگی و یک فرزند با حکم امین موقت به خانواده متقاضی دارای شرایط واگذار شد.

این مسئول عنوان کرد: زوجین بدون فرزند و زن و شوهری که پنج‌سال از تاریخ ازدواج آنان گذشته باشد و از ازدواج فعلی خود صاحب فرزند نشده باشند در اولویت اول پذیرش سرپرستی فرزند هستند.

وی ادامه داد: زنان و دختران مجرد و زوجین دارای فرزند نیز در اولویت‌های دوم و سوم قرار دارند.

وارثی گفت: متقاضیان دارای شرایط می‌توانند از طریق سامانه فرزندخواندگی به آدرس http://adoption.behzisti.net ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز