خبرگزاری کار ایران

نصب سرعت‌کاه در محورهای مواصلاتی نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۹۱۱

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور گفت: ٢۴ عدد سرعت‌کاه با هزینه بالغ بر ۶٢۴ میلیون ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان اجرا و نصب شده است.

مجید مفیدی فر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: در راستای روانسازی ترافیک و کاهش تصادفات در شبکه راه‌ها و همچنین افزایش ضریب ایمنی در تردد در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان و بنا به درخواست پلیس راه و همچنین مصوبه شواری ترافیک شهرستان، اداره راهداری نیشابور مبادرت به اجرا و نصب ٢۴ عدد سرعتکاه کرد. 

وی اظهار داشت: این سرعتکاه ها در محور نیشابور به تربت حیدریه و محورهای روستایی ابراهیمی، آهنگران و محور گردشگری باغرود با هدف بالابردن سطح ایمنی در تردد خودروها و کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده ای اجرایی شد. 

وی در خصوص هزینه اجرای این عملیات تصریح کرد: اداره راهداری نیشابور عملیات نصب ٢۴ عدد سرعتکاه با استفاده از ٨۴ تُن آسفالت و تکمیل آشکارسازی و علائم با اعتبار ۶٢۴ میلیون ریال اجرا کرده که در همین راستا با نصب کاهنده سرعت در نقاط مستعد حادثه این محورها گامی مثبت در جهت حل مشکل سرعت زیاد رانندگان و آسیب های احتمالی به روستائیان برداشته شده است.

مفیدی فر با اشاره به اقدامات انجام شده راهداری از اول سال جاری خاطر نشان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری با اقداماتی زود بازده نظیر آشکارسازی هشت نقطه پر حادثه، اجرای شیب شیروانی ٢ کیلومتر، اجرای چیپ سیل ١١ کیلومتر، تیغ زنی راه‌های روستایی ١٨٠ کیلومتر، تعمیر و مرمت پل‌های آسیب دیده ٢ دستگاه و تسطیح حریم و شانه سازی ٣٣۵ کیلومتر انجام داده است. 

وی ادامه داد: همچنین لکه گیری با آسفالت سرد ۴٢۵ تُن و با آسفالت گرم ۵٠ تُن در حوزه استحفاظی، لایروبی و اصلاح کانال های هدایت آب ۵۵ کیلومتر، تعمیر و نصب گارد ریل و تابلو آسیب دیده از تند باد و تصادفات جاده ای حدود ۴٠ عدد گاردریل، ۴۰ عدد تابلو بزرگ، احداث و آسفالت ٢ کیلومتر از محورهای روستایی دزق با اعتبار بالغ بر ١٢٠٠ میلیون ریال در حوزه استحفاظی این شهرستان انجام شده است. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور در پایان یادآور شد: در تلاشیم با هدف تداوم کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در نقاط مستعد حادثه محورهای مواصلاتی شهرستان نسبت به آرام سازی ترافیک اقدام صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز