خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری ستاد انتخابات محسن رضایی در قزوین مطرح شد؛

کشور به کاندیدای نخبه و اقتصاد‌دان نیاز د‌ارد/۲۴ سال است کشور توسط روحانیون اداره می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۳۹۴

عضو کمیته نخبگان ستاد انتخابات محسن رضایی گفت: 24 سال است که ریاست جمهوری دست روحانیون بوده و زمان آن است که یک فرد نخبه، اقتصاددان و دانشگاهی رئیس جمهور شود و ویژگی‌های مطرح شده برای رئیس جمهور که از جانب رهبری بیان شده با این کاندیدای ما همخوانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داوود مؤذن با اعلام این مطلب گفت: سایر کاندیداهای ریاست جمهوری نیز مورد تأیید ما هستند اما در شرایطی که اذعان داریم درد کشور ما اقتصاد است به طور قطع یک اقتصاد دان بهتر می‌تواند کمک کند؛ البته مشکلات طی یک شب حل نمی‌شود و به زمان نیاز دارد.

محمدحسین عباباف‌‌ها هم در این نشست گفت: در دوازده دوره گذشته رای مردم بالای ۶۰ درصد بود، در این دوره به علت شرایط فعلی بویژه بحث اقتصادی و فشار کشورهای غربی و کرونا ممکن است مشارکت پایین باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در قزوین ادامه داد:امنیت کشور در وهله اول به شرکت و حضور مردم در انتخابات بازمی‌گردد و حضور کمرنگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری خطرناک و مضر است.

وی ابراز کرد: هفت گزینه از طرف شورای نگهبان انتخاب شده‌ و وارد صحنه انتخابات شده‌اند، باید رسانه‌ها در افزایش مشارکت مردم سهم مهمی داشته باشند، ایران درحال تبدیل شدن به ابرقدرت در جهان است و درحال حاضر نیز در خاورمیانه نقشی اساسی ایفا می‌کند؛ از این رو میزان مشارکت در انتخابات دارای اهمیت است.

این مسئول افزود: رئیس جمهور باید قابلیت ویژه‌ای برخوردار بوده و تفاوت داشته باشد و باید فرمانده میدان باشد،  محسن رضایی در زمینه اقتصاد فعالیت داشته و مطالعه انجام داده و فردی شجاع و امتحان دیده است.

وی عنوان کرد: فراجناحی بودن، حمایت از جوانان و ساده زیستی از ویژگی‌های این کاندیدای ریاست جمهوری است و بر اقدام و عمل و وحدت و همگرایی تاکید دارد.

ظهر امروز-پنجشنبه۱۳ خردادماه-نشست خبری  ستاد انتخاباتی محسن رضایی در قزوین با حضور برخی اصحاب رسانه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز