خبرگزاری کار ایران

افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی «گیله گل» در شهرستان رودبار

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۲۸۸

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودبار از افتتاح یک واحد اقامتی بوم‌گردی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در بخش رحمت‌اباد و بلوکات شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودبار، عین‌الله عزیزپور گفت: این اقامتگاه بوم‌گردی در روستای کندلات بخش رحمت‌آباد و بلوکات شهرستان رودبار در شهرستان رودبار واقع شده و بیست و سومین واحد اقامتی بوم‌گردی این شهرستان است که با حضور حمیدرضا آذرپور معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، به بهره‌برداری می‌رسد.

عزیزپور افزود: این واحد بوم‌گردی با سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است که ورود بخش خصوصی به صنعت گردشگری شهرستان رودبار نویدبخش توسعه این صنعت و ایجاد درآمد پایدار در آینده است.

آذرپور در مراسم افتتاح این پروژه با اشاره به فواید توسعه گردشگری روستایی و رشد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در استان، تصریح کرد: این بیست و سومین واحد اقامتی بوم‌گردی در شهرستان رودبار است که به بهره‌برداری رسیده است و در کنار وجود ۳  هتل و ۱۰۵ واحد خانه‌مسافر دارای مجوز رسمی، نشانگر وجود ظرفیت بالای گردشگری در شهرستان رودبار است.

 این اقامتگاه بوم‌گردی، با دارا بودن ۲۵۰ مترمربع زیربنا در ۷ اتاق با سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز