خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۱۹ سرمایه گذار در شهرک صنعتی کوهین جذب شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۲۶۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: تاکنون ۱۹ سرمایه گذار در شهرک صنعتی کوهین جذب شده و زمین دریافت کرده‌اند که با ساخت و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی آن‌ها برای ۶۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی کوهین گفت: آماده سازی زیرساخت‌های این شهرک همچنان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین ادامه داد: آب مورد نیاز صنایعی که در این شهرک مستقر می‌شوند تامین خواهد شد، همچنین برای انتقال برق و گازرسانی با پیمانکاران قرارداد منعقد شده است.

وی ابراز کرد: این شهرک صنعتی از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است و ۲ مسیر دسترسی به آنایجاد شده که از سمت جاده قدیم قزوین-رشت به خودروهای باری و سنگین و از سمت آزادراه قزوین-رشت به خودروهای سواری اختصاص دارد.

این مسئول اظهار کرد: با هدف تسریع در جذب سرمایه گذار و کمک به تحقق شعار سال، اراضی موجود در شهرک صنعتی کوهین یا قزوین علاوه بر نقدی به شکل اقساطی نیز در اختیار سرمایه گذاران متقاضی قرار می‌گیرد؛ همچنین سرمایه گذاران از ۱۳ سال معافیت مالیاتی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: تاکنون ۱۹ سرمایه گذار در این شهرک جذب شده و با عقد قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، زمین دریافت کرده‌اند که با ساخت و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی آن‌ها برای ۶۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می‌شود؛ همچنین ۶ سرمایه گذار دیگر نیز در آستانه عقد قرارداد و دریافت زمین در این شهرک هستند.

خانپور گفت: امکان استقرار صنایع تا رده سه زیست محیطی در این شهرک وجود دارد و شهرک صنعتی کوهین یا قزوین بزودی به یکی از شهرک‌های صنعتی مدرن و با فناوری بالا در کشور تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز