خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان:

94 سرمایه‌گذار در شهرک های صنعتی قزوین جذب شدند/ 209 هکتار زمین به واحدهای تولیدی واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۳۰۹

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 94 سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده‌ و ۲۰۹ هکتار زمین برای ساخت واحدهای تولیدی واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور گفت: براساس قرارداد منعقد شده میان شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با سرمایه گذاران در سال جاری، 94 سرمایه گذار جذب و  ۲۰۹ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی برای ساخت واحدهای تولیدی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین افزود: استان قزوین در جذب سرمایه گذار و واگذاری اراضی در شهرک ها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران رتبه برتر کشور را داراست.

به گفته خانپور، شهرک های صنعتی خرمدشت و سپس لیا، کاسپین، آراسنج و حکیمیه امسال به ترتیب بیشترین میزان جذب سرمایه گذار و واگذاری زمین را در بین شهرک های صنعتی استان قزوین به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه استقرار واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی با توجه به اینکه اراضی مربوط به این مکان ها دارای زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، گاز، اینترنت و تلفن، روشنایی معابر و ...هستند، هزینه سرمایه گذاران برای ساخت واحدهای تولیدی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز