خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

کارخانه کمپوست قائم شهر باید تبدیل به یک برند کشوری شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۵۲

در صورت بهره برداری کارخانه کمپوست قائم شهر، بیش از ۷۰ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار می شوند.

فرماندار قائم شهر پیشرفت فیزیکی کارخانه زباله را با توجه به گزارش پیمانکار ۷۵ درصد اعلام کرد و گفت: در صورت بهره برداری، بیش از ۷۰ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، علی پیرفلک صبح امروز در جلسه هماهنگی ساخت کارخانه کمپوست قائم شهر با بیان اینکه مشکلات و مسائل بر سر راه ساخت این کارخانه باید حداکثر ظرف مدت یکماه بررسی شود، اظهار داشت: پس از بررسی تمام جوانب، پیشنهاد‌ها و برآورده شدن رضایت طرفین با اولویت منافع شهرستان و مردم بهترین انتخاب باید صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اولویت با پیمانکار فعلی است، افزود: در خصوص تامین منابع مالی و اختصاص بودجه هیچ تعهدی پذیرفته نمی‌شود و سرمایه گذاران با توجه به درآمدی که در آینده از این کارخانه به‌دست می‌آید، می‌توانند درآمدزایی خوبی داشته باشند.

وی بیان کرد: اختلافات مابین پیمانکار شهرداری و کارگروه پسماند مازندران باید هرچه زود‌تر تعیین تکلیف شود.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه به جز ابنیه تاکنون پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه دستگاه‌های موجود در محل کارخانه شده است، اذعان داشت: ۱۲ هکتار زمین با آماده سازی زیرساخت‌های آب، برق، گاز و مخابرات در اختیار این کارخانه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با سرمایه‌گذاری، اجرا، فن آوری، مدیریت و نظارت باید کارخانه کمپوست قائم شهر تبدیل به یک برند کشوری شود، اظهار داشت: به بهترین پیشنهاد از نظر سرمایه و منابع مالی، کیفیت و چگونگی بهره‌برداری اهمیت داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز