خبرگزاری کار ایران

دستگیری ضاربان مأموران محیط زیست در سرخس

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۲۸۷

فرمانده انتظامی سرخس از شناسایی و دستگیری تعدادی از شکارچیان غیرقانونی حمله کننده به ماموران محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سرهنگ سید محمود علایی فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در این خصوص گفت:هفته گذشته مامورین محیط زیست شهرستان در راستای اجرای دستور مقام محترم قضایی با همکاری نیروی انتظامی، به جهت کشف آثار و ادله مجرمانه، به یکی از روستاهای شهرستان عزیمت و اقدام به بازرسی منزل شکارچیان کردند. 

وی افزود: در حین اجرای این مأموریت متاسفانه به ناگاه چند نفر از این شکارچیان غیرمجاز، با حمایت تعدادی اراذل و اوباش به وسیله سلاح چوب و چماق و سلاح سرد به مامورین حمله ور شده، که با تیراندازی مامورین انتظامی از محل متواری، لیکن متاسفانه در این بین دو نفر از مامورین محیط زیست و خودروی آنها آسیب دیدند. 

وی اضافه کرد:در ادامه پس از هماهنگی های لازم با دادستان محترم شهرستان، چند اکیپ از انتظامی و مرزبانی به محل اعزام  و ضمن کشف تعداد زیادی سلاح سرد، چوب و چماق، مهمات سلاح شکاری و.. تعداد ۴ دستگاه موتورسیکلت و یک خودرو از شکارچیان غیرمجاز کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند. 

سرهنگ علایی در خاتمه ضمن قدردانی از دادستان‌ محترم، فرمانده محترم مرزبانی و همچنین با تشکر از همکاری خوب اهالی محترم روستا گفت: تمامی افراد دخیل در این درگیری به صورت کامل شناسایی و دستورات قضایی جهت دستگیری این افراد که بعضا دارای سوابق کیفری نیز هستند، صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز