خبرگزاری کار ایران

ساخت مدرسه ۱۲کلاسی با کمک خیر کاشانی/ احداث خانه معلم در کاشان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۴۰۳

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز کاشان گفت: احداث و راه اندازی خانه معلم در این شهرستان یکی از اولویت های کاری مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، محمد کتابچی ضمن اشاره به ظرفیت های گردشگری کاشان ولزوم بهره مندی فرهنگیان از امکانات رفاهی یادآورشد:  وقرار است طی روز های آتی وبا حضور مقام عالی وزارت کلنگ احداث آن به زمین زده شود. 

وی افزود: ساخت خانه معلم در کاشان با هدف افزایش رفاه حال فرهنگیان و همچنین کاهش هزینه های اقامت و دسترسی به فضای بهتر ضروری بوده و سبب می شود معلمان منطقه کاشان  و فرهنگیان‌ سراسر کشور هنگام‌ سفر در ایام نوروز  و تابستان از خدمات خانه معلم استفاده کنند.

کتابچی وجود پایگاه های مجهز و مدرن  پایگاه سلامت دانش آموزی را عاملی برای ورود دانش آموزان سالم و توانمند به جامعه دانست که در آینده سکان دار اداره کشور خواهند بود.

وی اظهار داشت:احداث پایگاه سلامت دانش آموزی کاشان که در مجاورت اداره آموزش وپرورش این شهرستان واقع شده است چند سال قبل به دلیل مخالفت شورای شهر کاشان وشهرداری  متوقف شده بود.

 کتابچی افزود:با همراهی عباس رضایی  استاندار اصفهان و اعتدادی  مدیر کل آموزش وپرورش استان مشکلات پیش رو  مرتفع شده وراه اندازی پایگاه سلامت دانش آموزی جزو برنامه هایی است که با حضور وزیر آموزش وپرورش به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل خیرین مدرسه ساز کاشان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه نیمه تمام  استخر بین المللی کتابچی شامل چهار استخر آب درمانی، کودک، عمومی، مسابقات و پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ دستگاه خودرو  یادآور شد:  استخر مجموعه سر پوشیده کتابچی به دلیل نبود اعتبارات و همچنین عدم انجام تعهدات دولت معطل مانده بود که  با کمک خاندان محترم کتابچی تا پایان‌سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

کتابچی با بیان اینکه در مجموع  سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و بهره برداری خانه معلم،پایگاه سلامت دانش آموزی و استخر فرهنگیان‌هزینه خواهد شد تصریح کرد:کاشان از جمله شهرهای کشور است که از نظر آمار خیرین حوزه آموزش و مشارکت در عرصه مدرسه سازی با مراکز استان هایی  نظیر تهران، اصفهان و یزد برابری می کند.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز کاشان گفت:تفاهم نامه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه به همت خیر عباسعلی فرهی منعقد شد.

محمد کتابچی با بیان اینکه این واحد آموزشی قرار است به تمامی امکانات نظیر یونیت دندانپزشکی، کتابخانه، بازیخانه، آسانسور و نمازخانه تجهیز شود خاطرنشان کرد:مدرسه خیر ساز فرهی در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و با زیر بنای دوهزار وسیصد متر طی ۲۰ماه ساخته خواهدشد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز