خبرگزاری کار ایران

با همکاری بیمارستان منتصریه؛

سومین عمل پیوند قلب کودکان در مشهد انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۳۱۰

سومین عمل پیوند قلب کودکان با موفقیت در مرکز آموزشی، پژوهشی، درمانی امام رضا(ع) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، تیم پیوند قلب و ریه این دانشگاه با همکاری بیمارستان منتصریه مشهد این عمل را که هفتاد و دومین عمل پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز بود بر روی پسر بچه ۱۰ ساله ساکن طبس با موفقیت انجام داد.

جراح تیم پیوند قلب و ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این باره گفت:  قلب اهدایی از مردی ۳۷ ساله که دچار مرگ مغزی شده بود در مرکز دیالیز و پیوند اعضای بیمارستان منتصریه دریافت و در بخش جراحی قلب باز بیمارستان امام رضا(ع) به این بیمار پیوند شد.

محمد عباسی افزود: حال عمومی این بیمار در حال حاضر خوب است و در بخش مراقبت های ویژه دوران نقاهت را طی می کند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوشبختانه تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مشارکت همکاران جوان دانشمند، متعهد، علاقه‌مند و دلسوز بیمار تشکیل شده است که هر چه از شروع فعالیت تیم می گذرد هماهنگی اعضای آن بارزتر و نتایج آن نیز بسیار مطلوب تر گشته است.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که اکنون شمال شرق کشور را زیر پوشش دارد از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز