خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید البرز مطرح کرد؛

اهتمام ویژه به بازدید از مناطق و شهرستان ها، محوری ترین برنامه های بنیاد البرز در سال 1400 است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۳۷۱

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در سومین نشست شورای معاونین بنیاد البرز تأکید کرد: بازدیدهای ادواری معاونین و روسای ستادی از مناطق و شهرستان‌ها یکی از محوری‌ترین برنامه‌های بنیاد البرز در سال 1400 است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از البرز، سلیمان رستمیان در سومین نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر انجام بازدیدهای ادواری معاونین از بنیادهای مناطق و شهرستان گفت: بازدیدهای ادواری معاونین و روسای ستادی از مناطق و شهرستان‌ها در راستای شناسایی و رفع مشکلات ایثارگران یکی از محوری‌ترین برنامه‌های بنیاد البرز در سال 1400 است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: این بازدیدها سبب پیشرفت و حرکت روبه‌جلو در جهت خدمت‌رسانی به ایثارگران خواهد بود و سبب خواهد شد تا بتوانیم با شناسایی نقاط ضعف و قوت خدمت بهتری به ایثارگران ارائه کنیم و این مهم در نهایت منجر به تکریم و رضایتمندی ایثارگران خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با اشاره به بهسازی گلزارهای شهدای باقی‌مانده در استان  گفت: 95 درصد از پروژه بهسازی گلزارهای شهدای استان به اتمام رسیده است و موارد باقی‌مانده نیز باید در اسرع وقت به‌پایان برسد.

رستمیان در ادامه تصریح کرد: در بحث راه‌اندازی موزه آثار فیزیکی شهدا در امام‌زاده محمد علیه‌السلام نیز باید هرچه سریع‌تر با تشکیل جلسات و هم‌فکری و تعامل دیگر دست‌اندرکاران این مجموعه نسبت به راه‌اندازی موزه اقدامات لازم صورت پذیرد. موزه آثار شهدا یکی از ضروریات امروز جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: در زمینه حفظ و نگهداری از آثار فیزیکی شهدا باید کاری ارزشمند صورت گیرد تا بتوانیم به بهترین نحو از این آثار نگهداری کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان بر تماس تلفنی مکرر کارکنان بنیاد با ایثارگران تأکید کرد و افزود: تماس‌های تلفنی با ایثارگران باید مداوم انجام گیرد تا ضمن احوال‌پرسی مشکلات ایثارگران را شناسایی و نسبت به رفع اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز