خبرگزاری کار ایران

‍ مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:

هیچ گونه سگ کشی توسط شهرداری انجام نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۳۷۳

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: هیچ گونه برنامه سگ کشی توسط شهرداری اجرا نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حسن مرادی اظهار داشت: باتوجه به انتشار مطالبی تحت عنوان سگ کشی با تزریق آمپول سمی به سگ های بلاصاحب، به اطلاع می‌رساند که هیچ گونه برنامه سگ کشی توسط شهرداری انجام نمی‌شود و این مطالب از اساس کذب است.

وی افزود: بخشنامه ای نیز در این خصوص از سوی معاون عمرانی وزیر کشور به شهرداری های سراسر کشور ابلاغ شده و بر این اساس هیچ گونه سگ کشی در کرمانشاه انجام نمی‌شود.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: پناهگاه حیوانات بنام آشیانه زاگرس که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و طرف قرارداد شهرداری کرمانشاه است، در سطح شهر اقدام به زنده گیری سگ می‌کند و سپس این حیوانات در پناهگاه حمایت می‌شوند.

مرادی با بیان اینکه در این پناهگاه اقدامات درمانی، غذایی و بهداشتی به حیوانات داده می‌شود گفت: حدود ٨٠٠ سگ در این پناهگاه در حمایت هستند و مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده سگ های ولگرد در خیابان، با شماره ١٣٧ تماس گرفته تا نسبت به جمع آوری آنان و انتقال به پناهگاه حیوانات اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز