خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد:

بهره‌برداری از پیست اسکی فندوقلو تا پایان سالجاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۰۳۱

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تکمیل و بهره‌برداری پیست اسکی فندقلو تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: عملیات پیست اسکی فندقلو در حال اجرا است که تمام امکانات تله سیژ این پیست خریداری شده است.

به گزارش ایلنا، سجادانوشیروانی دغدغه اصلی شهرستان نمین را بحث تعمیر اماکن ورزشی خواند و خواستار تخصیص اعتبارات لازم در این خصوص از طرف فرماندار شهرستان نمین شد و گفت: هدف اصلی اداره کل ورزش و جوانان در سال جاری اتمام پروژه های نیمه تمام بالای ۵۰ درصد، تعمیر و بهسازی و بازسازی سالن ها و اماکن ورزشی شهرستان ها است.

وی در خصوص تجهیز مجموعه های ورزشی استان اردبیل به دوربین مدار بسته بیان کرد: در سال جدید ۱۵ مجموعه بزرگ ورزشی در استان به دوربین مدار بسته تجهیز خواهند شد که یکی از این مجموعه ها مجموعه شهید شاهماری نمین است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد افتتاح سالن رزمی آبی بیگلو اضافه کرد: این سالن رزمی که به نام پهلوان یوسف صبری نام گذاری شده است با نصب کف پوش و خرید تجهیزات لازم بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

انوشیروانی در مورد پیست اسکی فندوقلو تصریح کرد: این پیست با ظرفیت گردشگری ورزشی در منطقه نمین احداث شده که عملیات آن در حال اجرا است و تمام امکانات تله سیژ این پیست خریداری شده که تلاش می کنیم تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: ساختمان جنب پیست اسکی فندوقلو هم با اعتباری بالغ از ۶ میلیارد ریال بهسازی و بازسازی شده است که در آینده نزدیک یکی از مناطق مهم برای برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات بین المللی خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: استخر فجر، سالن شهید شاهماری، سالن دهستان حور، سالن روستای کله سر،سالن الزهرا این شهرستان و دیگر اماکن ورزشی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال نیاز به باز سازی و بهسازی دارد که امیدواریم در سالجاری با تخصیص اعتبارات لازم به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز