خبرگزاری کار ایران

۸۴ درصد داوطلبان شورا‌های شهری لرستان تایید صلاحیت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۸۴۱

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های لرستان گفت: یکهزار و ۴۸۵ نفرداوطلب ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهری استان بودند که صلاحیت ۸۴ درصد آن‌ها تایید شده است.

به گزارش ایلنا، باقر پورحسینی گفت: یکهزار و ۴۸۵ نفرداوطلب ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهری این استان بودند که صلاحیت ۸۴ درصد آن‌ها تایید شده است.

وی افزود: در مجموع صلاحیت ۲۳۵ داوطلب انتخابات شورا‌های شهری این استان توسط هیات‌های اجرایی و نظارت تایید نشد.

پورحسینی ادامه داد: از این تعداد ۱۳۸ نفر توسط هیات‌های اجرایی و ۹۷ نفر نیز پس از بررسی هیات‌های نظارت رد صلاحیت شده‌اند.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر و روستای لرستان گفت: داوطلبان انتخابات شورا‌ها که نسبت به رد صلاحیت خود معترض هستند چهار روز برای اعلام اعتراض مکتوب به هیات‌های نظارت مهلت دارند.

پورحسینی افزود: افرادی که صلاحیت آن‌ها توسط هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات تایید نشده است می‌توانند شکایت و اعتراض خود را از امروز نهم اردیبهشت به مدت چهار روز اعلام کنند.

وی اظهار داشت: این افراد باید اعتراض خود را همراه با دلایل رد صلاحیتی که از سوی فرمانداری به آن‌ها اعلام شده است به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری تحویل دهند. 

وی به تبلیغات زودهنگام داوطلبان شورای شهر اشاره کرد و گفت: اگر افرادی هم تایید صلاحیت شدند، اما تخلفات آن‌ها در راستای تبلیغات پیش از موعد مقرر محرز شود در رد صلاحیت نهایی آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز