خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه استانی کرونا:

عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم ایلام نگران‌کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۷۶۴

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم ایلام نگران‌کننده است.

معروف بسطامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: مردم دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و این امر نگران کننده است.

وی افزود: حضور مردم در آرمستان‌ها، برگزاری مراسم ختم، استفاده نکردن از ماسک وعدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله دلایل مهم در افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان ایلام است.

بسطامی تصریح کرد: تاکنون هیچ مشکلی در خصوص تخت بیمارستانی و کمبود اکسیژن وجود نداشته و با پیگیری‌های انجام شده و پای کار بودن همه دستگاه‌ها خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی به نحو مطلوب انجام می‌شود.

وی از احداث نقاهتگاه در برخی شهرهای استان خبر داد و افزود: برای شرایط اضطرار در شهرستان‌های آبدانان، دره شهر و دهلران نقاهتگاه احداث کرده‌ایم که در صورت لزوم از آن استفاده شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری در ادامه بیان داشت: یک مرکز تخصصی تنفسی برای بیماران سرپایی در شهر ایلام با ظرفیت ۲۰ تخت راه اندازی شد که روزانه بین ۴۰تا۵۰ بیمار در این مرکز خدمت دریافت می‌شود.

بسطامی با ابراز گله مندی از همشهریانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: برخی از شهروندان باعدم رعایت نکات بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند و همین امر باعث افزایش تعداد بستری و مرگ ومیر در استان می‌شود.

از ابتدای شروع ویروس کرونا تعداد بیماران بستری استان ایلام ۳۵ هزار نفر و تعداد فوتی ۷۳۳ نفر گزارش شده اند، استان ایلام حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز