خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت شهرستان اهر خبر داد:

رکورد شناسایی بیمار کرونایی در اهر شکست

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۱۵۶

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: با توجه به انجام تست‌های PCR و رپید تست کرونا، تعداد ۱۳۹ بیمار کرونایی جدید طی یک روز در این شهرستان شناسایی شد و رکورد ثبت بیشترین آمار مبتلایان در طول شیوع ویروس کرونای در این شهرستان شکست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهر، محمد میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: متاسفانه در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان بستری بوده و ۱۱ نفر از آنها نیز به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

وی برگزاری هرگونه تجمعی، خصوصا در فضای سربسته را به شدت خطر آفرین عنوان کرد و گفت: با توجه به گزارش‌های رسیده مبنی ‌بر برپایی جلسات انتخاباتی و ازدحام در منازل توسط برخی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهر، توصیه می‌کنیم تا مردم از برگزاری اینگونه جلسات در ایام کرونایی پرهیز کنند.

وی گفت: در صورت ادامه برگزاری اینگونه جلسات و اطلاع ستاد کرونای شهرستان، برگزار کنندگان جلسات به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی و مراجع ذیصلاح معرفی می‌شوند.

میرزاپور مجموع آمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان اهر را ۶۸۸۴ نفر قطعی ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۵۷۸۱ نفر از جمعیت شهری و ۱۱۰۳ نفر از جمعیت روستایی را شامل می‌شود که متاسفانه با فوت سه بیمار جدید دیگر، مجموع جانباختگان از این بیماری در شهرستان به ۲۱۷ نفر رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز