خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین خبر داد:

برگزاری جشنواره فیلم‌های مستند یادگار به میزبانی قزوین در اردیبهشت ماه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۹۸۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اشاره به مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم‌های مستند یادگار گفت: از صاحبان آثار تقاضا می‌شود نسخه نهایی فیلم‌های ثبت‌نام شده را برای بازبینی و داوری تا ۳۱ فروروین ماه به دبیرخانه جشنواره فیلم‌های مستند یادگار ارائه دهند و پس از آن امکان تمدید فرصت برای تکمیل و ارائه آثار وجود ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: باتوجه به همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، شیوه برگزاری جشنواره‌ها منوط به دستور ستاد مبارزه با کرونا است.

وی ابراز کرد: با تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره بنا شد در این شرایط خاص، فیلم‌های منتخب و داوری شده از طریق پلتفرم‌های پخش فیلم در فضای مجازی اکران شود.

این مسئول ادامه داد: در صورت بهبود شرایط و اجازه ستاد مبارزه با کرونا فیلم‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با ظرفیت اعلام شده از طرف ستاد نمایش داده خواهد شد.

وی افزود: درصورت بازگشایی سالن‌های سینما و بهبود شرایط، فیلم‌های جشنواره برای مردم نیز نمایش داده می‌شوند، به همین دلیل با توجه به فرصت کوتاه باقی‌مانده تا آغاز جشنواره، تمام فیلم‌های متقاضی و آماده نمایش باید در زمانی فشرده داوری شوند تا دبیرخانه جشنواره امکان برنامه‌ریزی نمایش آثار را داشته باشد.

اسماعلی در پایان گفت: جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار، همزمان با هفته موزه‌ها و میراث فرهنگی از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز