خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

هنرستان هنرهای زیبای پسران قزوین راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۸۶۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برنامه ریزی و اقدام برای راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا پسران در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی در جلسه هماهنگی راه اندازی هنرستان هنرهای زیبای قزوین گفت: تاسیس هنرستان هنرهای زیبای دختران قزوین در سال گذشته مایه خرسندی است؛ البته راه اندازی هنرستان پسران نیز ضرورت دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در حوزه توسعه‌ای و فرهنگی یکی از موارد قانونی و ضروری، فعالیت هنرستان‌های هنری است چون برخی رشته‌ها در اختیار نهادهای تخصصی قرار دارد که رشته‌هایی چون نقاشی، گرافیک، سینما، تئاتر و موسیقی با متولی گری اداره ارشاد است.

اسماعیلی تصریح کرد:با همکاری آموزش و پرورش می‌توانیم هنرستان تخصصی هنرهای زیبا را در استان راه‌اندازی کنیم و نیازمند همکاری و هم افزایی در این زمینه هستیم.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر هنرستان هنرهای زیبا در ۲۷ استان کشور راه اندازی شده است و قزوین نیز با داشتن ۱۰ انجمن هنری، ۱۵۰ مؤسسه و آموزشگاه هنری و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ هنرمند و چهار هزار هنرجو، استعداد راه اندازی این هنرستان را در دو بخش دختران و پسران دارد.

وی گفت: تأسیس یک مرکز آکادمیک می‌تواند در تربیت هنرمندان متعهد و توانمند مؤثر باشد و به نظر می‌رسد با استقبال خوب خانواده‌ها و هنرمندان هم روبه رو شود.

اسماعیلی تصریح کرد: مهمترین موضوع در این زمینه، تأمین فضای فیزیکی مناسب برای هنرستان ، سپس تأمین تجهیزات مورد نیاز و برنامه ریزی درسی سالانه و دریافت مجوز و مقدمات لازم برای راه اندازی این هنرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز