خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مطرح کرد:

سایه کمبود زیرساخت‌های فرهنگی بر چهره قزوین/ ضرورت توجه نمایندگان مجلس برای ارتقای اعتبارات استانی

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۶۶۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: استان قزوین از کمبود زیرساخت‌های فرهنگی رنج می برد و برای حل این مشکل نیازمند توجه نمایندگان مجلس برای ارتقای اعتبارات استانی و ملی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدحسین اسماعیلی در دیدار با لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کر: در تلاش هستیم تا با کمک مسئولان  استانی طرح تالار فرهنگی و هنری و سالن تخصصی تئاتر قزوین را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: ایجاد گالری دائمی و نمایشگاه خوشنویسی نیز برای عرضه آثار و محصولات هنرمندان استان را نیز دنبال و پیگیری می کنیم به نتیجه رساندن آن نیازمند کمک نمایندگان استان در مجلس است.

اسماعیلی تاکید کرد: برای ظهور و بروز هنرمندان استان نیازمند زیرساخت های مهم فرهنگی و هنری هستیم و باید بتوانیم رفع این کمبودها را در اولویت های کاری خود قرار دهیم چراکه مشکلات زیرساختی موجود در استان موجب شده تا رشد هنرمندان قزوینی و دستیابی آنان به معیشت مطلوب تحت تاثیر قرار بگیرد.

لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال اجرای برنامه های فاخر و ماندگار در عرصه فرهنگ و هنر قزوین هستیم، بیان کرد: هم افزایی در اجرا و پیشبرد برنامه های فرهنگی نیز از جمله نیازهای استان قزوین به شمار می رود که باید در این خصوص با جدیت ورود پیدا کنیم.

این نماینده ادامه داد: کار اصلی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در واقع باید تولید فرهنگ و هنر و رسیدگی به معیشت هنرمندان و رفع مشکلات آنان باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ادامه داد: باید از هنرمندان رشته های مختلف دعوت کرد و مشکلات، سخنان و انتظارات آنان را شنید و در حد توان مرتفع ساخت.

سیاهکلی خاطرنشان کرد: نباید نظر سلیقه ای و مختلف مسئولان، زندگی هنرمندان را مختل سازد بلکه ما باید هدایتگر و حامی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز