خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان:

بیش از یک میلیارد ریال یارانه به نشریات قزوین پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۰۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال یارانه به مطبوعات و نشریات استان قزوین در طول یکسال گذشته از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر اظهار کرد: ۷۴ نشریه استانی به صورت چاپی و ۴۸ نشریه به صورت برخط در قزوین دارای پروانه و مجوز فعالیت از معاونت مطبوعاتی دارند که البته تعدادی از آنها فعالیت مستمر و ضریب انتشار مطلوبی نداشته اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان افزود: نشریات فعال استان قزوین که با توجه به عملکرد خود موفق به دریافت یارانه شده‌اند در طول سال ۹۸ بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال یارانه در چند مرحله دریافت کرده‌اند، ضمن اینکه در چند مرحله نیز سهمیه زینک به این نشریات تعلق گرفته است.

اسماعیلی یادآورشد: این یارانه‌ها بر اساس فعالیت و ضریب انتشار و ترتیب انتشار نشریات بر اساس فرمول‌های مشخصی تعیین و به نشریات مکتوب استانی تخصیص داده می شود.

وی ادامه داد: تخصیص مجدد یارانه به نشریات مکتوب استانی منوط به اعلام وصول به موقع از سوی نشریه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

این مسئول بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای ارتقای اختصاص یارانه به نشریات استان قزوین در سالجاری در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم امسال از این حوزه حمایت بیشتری داشته باشیم که البته به عملکرد نشریات نیز بستگی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز