خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین:

رانندگان تاکسی بدون ماسک در قزوین به کمیته انضباطی معرفی می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۴۵۰

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: با اجرای طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک و برخورد قانونی با آنها، رانندگان بدون ماسک به کمیته انضباطی معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از سازمان تاکسیرانی قزوین اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به خیز موج چهارم کرونا و افزایش مبتلایان به این ویروس و مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک به اجرا درآمد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: بر اساس این طرح، خودرو‌های گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی با استقرار روزانه در میادین اصلی و ایستگاه‌ها و خطوط تاکسیرانی و نقاط پرتردد، مدارک رانندگانی را که در هنگام جابه ­جایی مسافر از ماسک استفاده نمی‌کنند ضبط و آن‌ها را به کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌کنند که در این کمیته با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 وی تصریح کرد: پارسال ۷۷ نفر از تاکسیرانان فاقد ماسک به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی شدند که برخورد قانونی با آنان، شامل جریمه نقدی و درج اخطار کتبی در پرونده صورت گرفت.

عرشیان در پایان افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف استفاده نکردن از ماسک می‌توانند موارد را با شماره ارتباطات مردمی ۱۳۷ و یا سامانه ارتباطات مردمی سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ در میان بگذارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز