خبرگزاری کار ایران

با هدف کمک به نیازمندان و محرومیت زدایی؛

مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی در استان البرز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۵۱۰

مدیرکل کمیته امداد استان البرز، گفت: مرکز نیکوکاری فراگیر زائران و کارگزاران زیارتی استان البرز به‌منظور ترویج توانمندسازی و درمان، ازدواج و معیشت محرومان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی با تأکید بر ظرفیت مطلوب گروه‌های جهادی در کشور، اظهار داشت: این مرکز به‌منظور ترویج توانمندسازی و ایجاد اشتغال، درمان، ازدواج و معیشت محرومان در نیمه شعبان افتتاح شد.

وی با عنوان اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است گفت: هدف اصلی این مرکز توسعه مشارکت و حضور مستقیم جهادگران، مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است.

محمدی فرد با اشاره بر اینکه مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) هستند، تصریح کرد: مرکز نیکوکاری فراگیر زائران و کارگزاران زیارتی باهدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیر و احسان به‌منظور ارائه خدمات کارآفرینی و اشتغال، مددکاری، درمان، عمرانی، آموزش و مشاوره و سایر مسائل مرتبط با نیازمندان افتتاح شد.

وی افزود: حدود هفتاد درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود.

سعیدی کیا رئیس مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: این مرکز از ظرفیت دفاتر زیارتی، کارگزاران و زائران در امور خیر و احسان و محرومیت‌زدایی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز