خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار شد؛

لزوم اهتمام جدی واحدهای صنعتی برای پرداخت حقوق معوقه کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۱۳۹

استاندار آذربایجان شرقی خواستار اهتمام جدی فعالان بخش خصوصی برای پرداخت حقوق معوقه کارگران واحدهای تولیدی در آستانه عید نوروز شد و گفت: مدیریت استان برای همکاری و حمایت از واحدهای تولیدی آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،محمدرضا پورمحمدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: فضای همدلی و همراهی حاکم بر استان، بسیاری از مشکلات را رفع و موجب حرکت پرشتاب توسعه در  تمامی بخش‌ها بخصوص حوزه اقتصادی شده است.

وی با قدردانی از عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری، گفت: رسیدگی به بیش از 500 پرونده واحدهای تولیدی و صنعتی، بیانگر وجود مشکلات متعدد در این واحدهاست که خوشبختانه بسیاری از این مشکلات در سایه تلاش مسئولان امر، رفع شده و در حال حاضر، هیچ پرونده در دست اقدام در کارگروه تسهیل وجود ندارد.

وی از زحمات و تلاش‌های فعالان بخش خصوصی استان قدردانی کرد و گفت: به‌رغم مشکلات ناشی از تحریم‌ها و کرونا، فعالان اقتصادی استان خم به ابرو نیاورده و هیچ واحد تولیدی در این شرایط تعطیل نشده که نتیجه این اقدامات مجاهدانه، کاهش بی‌سابقه متقاضیان بیمه بیکاری بود.

پورمحمدی اظهار کرد: فشارهای دو سال گذشته دشمنان بر جمهوری اسلامی ایران از بی‌سابقه‌ترین و شدیدترین فشارها بود که در سایه روحیه مقاومت و ایستادگی، در طول زمان کم‌اثرتر شده است.

وی همچنین از عملکرد بانک‌های خصوصی استان در هزینه‌کرد منابع بانکی انتقاد کرد و گفت: با توجه به قانون، بخشی از سپرده‌های مردمی در این بانک‌ها باید در خود استان مورد استفاده قرار گیرد، وگرنه بود و نبود این بانک‌ها، دردی از استان را دوا نمی‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در طول سال جاری به صورت منظم برگزار و در مجموع، 600 پرونده با بیش از 550مصوبه بررسی شده است.

 علی جهانگیری ادامه داد: 44 درصد این مصوبات به صورت کامل، اجرا شده، 52 درصد در دست اجرا و چهار درصد نیز به دلایل مختلف اجرا نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز