خبرگزاری کار ایران

سلیمانی به ایلنا خبر داد:

مراسم اختتامیه جشنواره جوان خلاق لاهیجی چهارشنبه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۹۸۶

رئیس‌شورای سیاستگذاری جشنواره جوان خلاق لاهیجی گفت: مراسم اختتامیه جشنواره جوان خلاق لاهیجی چهارشنبه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در گفت‌وگو با ایلنا مهمترین هدف برگزاری این جشنواره را، اجرای کار جدید فرهنگی در لاهیجان دانست و عنوان داشت: در گذشته جشنواره‌های مشابه ای برگزار شد اما محتوا و بهای به جوانان در آنها اتفاق نمی افتاد.

سلیمانی اجرای جشنواره را یک کار گروهی خوب از سوی مسئولان شهرستان دانست و عنوان داشت: در حاشیه برگزاری این جشنواره، اتاق اندیشه ورز جوانان در شهرستان تشکیل شده و به نخبه یابی در لاهیجان کمک می کند.
 
امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه این جشنواره با چهار دبیر علمی، هنری، ورزشی و اجرایی برگزار می‌شود،
افزود : ۸۱ نخبه در ۱۷ رشته مختلف ثبت نام کردند و از سوی هیات داوران ۱۸ نفر پذیرش شدند.
 
رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره جوان خلاق لاهیجی با اعلام اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، گفت : پرفسور کرمی عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله و پرفسور حاتم‌زاده رئیس سابق دانشگاه گیلان دو سخنران ویژه مراسم پایانی خواهند بود.
 
وی همچنین افزود: در اولین گام از اجرای این جشنواره تجربیات خوبی کسب شد و با توجه به مصوبه شورای فرهنگی لاهیجان مبنی بر برگزاری جشنواره در سالهای آتی ، قطعا در اینده خروجی بهتری خواهد  داشت.
 
سید جواد سلیمانی در پایان تاکید داشت: امام جمعه به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری این جشنواره پیگیری خواهد کرد تا طرح‌ها و ایده هایی که توانایی حل معضلات کشور را دارد توسط معاونت علمی رئیس جمهور  اجرایی شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز