خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

افزوده شدن سه مرکز تنفسی به بیمارستان های قزوین / انتقاد از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سفرهای مسئولان کشوری به استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۸۰۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: سه مرکز تنفسی به بیمارستان‌های ولایت، بوعلی و تامین اجتماعی قزوین اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان نامدار روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، افزود: ظرفیت بخش‌های آی‌سی‌یو در تمامی بیمارستان های استان قزوین، افزایش یافته است و کادر درمان همچنان پای کار هستند.

نامدار اظهار داشت: همکاری خوب مردم در شیوع کرونا جهش یافته، سبب شد تا زنجیره انتقال این ویروس در یکی از توابع شهرستان آبیک با موفقیت قطع شود.

وی افزود: خوشبختانه، قزوین در هفته گذشته، کمترین میزان فوتی را از زمان شیوع کرونا تاکنون داشته است و این نشان از آن دارد که شهروندان قزوینی دستورالعمل های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند.

نامدار تصریح کرد: شهرستان قزوین، البرز، تاکستان و بوئین زهرا در وضعیت زرد و شهرستان آوج در وضعیت آبی است.

وی اظهار داشت: شهروندان همچون گذشته نسبت به رعایت دستور العمل های بهداشتی مقید باشند تا بتوانیم از شرایط بحران دور تر باشیم.

وی‌بیان کرد: در روزهای گذشته شاهد سفرهای‌مسئولان کشوری به استان قزوین و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی بوده ایم که نیاز است؛ ستاد مقابله با کرونا نسبت به این سفرها و کاهش تجمعات چاره اندیشی کند.

نامدار از بازگشایی استخرهای سرپوشیده استان خبر داد و گفت: بر اساس تصمیمات صورت گرفته در ستاد مقابله با کرونا استان، تمامی استخرهای سرپوشیده استان قزوین به شرط تعطیلی سونا و جکوزی، با ۵۰ درصد ظرفیت می‌توانند، فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز