خبرگزاری کار ایران

جوشعار:

جشنواره تئاتر پانتومیم ملی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۲۲۸

دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی پانتومیم گفت: به دنبال ملی شدن این جشنواره از سال‌ آینده هستیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رضا جوشعار با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره پانتومیم در سال گذشته، اظهار کرد: در این جشنواره به دنبال بیشترین بازدهی ممکن، با کمترین هزینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ردیف بودجه‌ای مشخص از هیچ دستگاه دولتی ندارد، افزود: با این وجود، دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف سهیم هستند.

دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی پانتومیم با بیان اینکه در این جشنواره نگاه ما این است که تخصصی‌تر به مقوله تئاتر نکاه کنیم، خاطرنشان کرد: در بخش محیطی، آثار راه یافته به جشنواره در فضای باز اجرا می‌شوند.

جوشعار با اظهار اینکه این جشنواره با همت آموزشگاه هنرهای نمایشی گردون برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بخش صحنه‌ای، آثار مورد ارزیابی اولیه قرار می‌گیرد و پس از آن در سالن اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه با توجه به شرایط کنونی امکان حضور عموم میسر نیست، اضافه کرد: اجراها در چندسالن شامل پلاتو آفتاب، پلاتو یارا و فضای روباز پلاتو دریا اجرا می‌شود.

جوشعار با بیان اینکه امسال بخش پژوهش به جشنواره اضافه شده است، گفت: در بخش پژوهشی جشنواره تئاتر پانتومیم، بعد از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، مقالات برتر مورد تقدیر قرار گرفته و انتشار می‌یابند.

دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی پانتومیم همچنین عنوان کرد: در حال فراهم‌سازی شرایط و اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری این جشنواره به صورت ملی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز