خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد:

تشدید نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۲۷۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از تشدید نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی به خصوص در مسیر‌های گردشگری استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالمالک شنبه زاده اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی ایلام بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی و سایر تاسیسات رفاهی بین‌راهی در شبکه راه‌های استان و مسیر‌های گردشگری استان تشدید می‌شود.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمات مطلوب و بدون ایراد به مسافران و گردشگرانی است که به استان ایلام سفر می‌کنند.

شنبه زاده افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه مواردی، همچون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی مستمر واحدها، بررسی نرخ‌نامه‌ها، نحوه نگهداری مواد غذایی، اعتبار پروانه بهره‌برداری، گران فروشی و کم فروشی توسط اعضای کمیته نظارت استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: بازدید‌های کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری به‌صورت هفتگی و مستمر از تأسیسات گردشگری استان شامل مراکز اقامتی، واحد‌های پذیرایی بین‌راهی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در حال انجام است.

شنبه زاده تصریح کرد: این نظارت ها با حضور کارشناسان نظارت حوزه معاونت گردشگری و نمایندگان اداره‌ کل تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، ستاد اقامه نماز، دامپزشکی، پلیس اماکن و انجمن حرفه‌ای واحد‌های پذیرایی استان صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز