خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان خبر داد:

تشدید نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۵۴۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از بازدید و تشدید نظارت بر واحدهای گردشگری استان به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،  شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: بر اساس دستور قضایی دادستان استان و هماهنگی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت با توجه به شیوع ویروس کرونا، عرضه هرگونه قلیان در تاسیسات گردشگری دارای مجوز غیرقانونی و ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف و رعایت نکردن ضوابط با واحدهای متخلف برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت.

امیرانتخابی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه اعلام کرد: برگزاری هرگونه جشن و مراسم در واحدهای پذیرایی و گردشگری ممنوع و به واحدها ابلاغ شده است.

وی افزود: به تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی تحت‌پوشش اداره‌کل استان دستورالعمل بهداشتی مقابله با ویروس کرونا ابلاغ شده است و واحدهای مذکور مراقبت‌های بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات را آغاز کرده‌اندهمچنین نظارت بر این واحدها ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان اضافه کرد: با توجه به شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا در گیلان و همچنین نزدیکی نوروز و حجم بالای سفرهای هموطنان در این ایام، تلاش خواهد شد در بازه زمانی باقیمانده تا شروع سال جدید، نسبت به رفع ایرادات در واحدهای تحت پوشش با جدیت پیگیری و اقدام شود.

وی در پایان اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی، به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس، بازدید گروهی از موزه‌های این استان ممنوع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز