خبرگزاری کار ایران

دستگیری متهمان به سرقت میلیاردی از یک واحد مرغداری در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۷۱۱

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از شناسایی و دستگیری ۲ متهم به سرقت ۵ میلیارد ریال وسایل از یک واحد مرغداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمود مختاری در این باره گفت: در پی وقوع سرقت تجهیزات یک واحد مرغداری غیر فعال در سطح شهرستان بردسکن کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و پس از انجام تحقیقات گسترده یک متهم را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بردسکن اظهار داشت: متهم دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت ۵ میلیارد ریال وسایل و تجهیزات از یک واحد مرغداری غیر فعال با همکاری دوستش اعتراف که در ادامه همدست متهم نیز توسط پلیس دستگیر شد. 

سرهنگ مختاری بیان کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۸ دستگاه فن تهویه هوا، تعداد ۸ دستگاه مشعل صنعتی گرم کننده محیط، تعداد ۱۲ دستگاه الکتروموتور صنعتی، تعداد یک دستگاه موتور کارواش، تعداد سه دستگاه پمپ باد و تعداد ۵۰۰ ظرف دون خوری و ... را کشف کردند .

فرمانده انتظامی بردسکن ضمن توصیه به مالکان واحدهای تولیدی و صنعتی و مرغداری های غیر فعال مبنی بر گماردن نگهبان ثابت و تجهیز گارگاه ها به دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز