خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

شبانه روز برای حل مشکل صنایع و کارگران تلاش می‌کنم / هنوز از عملکرد خودم راضی نیستم + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۴۰۳

استاندار قزوین گفت: شبانه روز برای تولید و رفع موانع صنایع استان قزوین و حل مشکل کارگران تلاش می‌کنم اما هنوز از عملکرد خودم راضی نیستم.

هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در برنامه زنده تلویزیونی"کارنامه" از شبکه استانی قزوین و در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر دورنمای وضعیت کارگری اظهار داشت: قزوین استانی صنعتی است و با توجه به این ویژگی تاثیرپذیری آن از تحریم‌های ظالملانه دشمن از جمله گرانی ارز و مواد اولیه بیشتر است و به همین دلیل باید تلاش بیشتری در راستای حل مشکلات برداشته شود.

وی اضافه کرد: محدودیت های کرونایی در استان قزوین بر مشکلات دامن زده است تا جائیکه سبب شده همواره وقت بسیاری برای رفع مشکلات صنایع بگذارم و به مدیران تاکید کردم روی صنایع متمرکز شوند.

جمالی پور بیان داشت: ابتدای ورود من به استان قزوین شرایط به شکلی بود که بسیاری از صنایع با مشکل روبرو بودند و سعی شد تا با برنامه ریزی و بسیج همه ظرفیت ها اجازه ندهیم که صنایع دچار بحران جدی شوند.

استاندار قزوین تاکید کرد: از تمام کارگران و تولید کنندگان استان قدرشناسی می‌کنم که توانستند در این شرایط دشوار در برابر تحریم های ظالمانه ایستادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان دولت باید بتوانیم شرایط بهتری را برای کارگران ایجاد کنیم و امید داریم که با رفتن این فرد منحوس (ترامپ) دریچه های جدیدی در حوزه تولید و سرمایه گذاری باز شود.

حجم ویدیو: ۴۴.۸۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۲۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز