خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان:

عملکرد اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی قزوین باید تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۵۰۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: عملکرد اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان قزوین جهت حضور پررنگ‌تر در مسائل بازار باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عزیزاله افضلی در نشست کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی مرکز استان قزوین، اظهار کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان در اجرای سیاست‌های دولت نقش موثری ایفا می‌کنند و امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته شاهد تقویت و بهبود روند ساختاری اتحادیه‌های صنفی استان باشیم.

رئیس سازمان صمت استان بیان کرد: کمیسیون نظارت استان از رسالت خطیر و مهمی برای اصلاح برخی رویه‌ها و روندهای موجود در اتحادیه‌ها برخوردار است و باید با توجه به تاکید استاندار قزوین برای انجام این رسالت مهم، ورود پررنگ و موثری داشته باشد.

افضلی اضافه کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان در ایام شیوع ویروس کرونا و رعایت محدودیت‌های وضع شده ستاد مقابله با کرونای استان همکاری لازم را داشتند که باید از همکاری و همراهی آنها قدردانی کرد.

او ادامه داد: قصد و هدف کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان، مداخله در بازار نیست اما برای اصلاح برخی رویه‌ها و ساختارهای نامناسب که نظارت بر بازار را با مشکل مواجه می‌کند در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

ارائه گزارش عملکرد مالی و متمم بودجه سال ۱۳۹۹ اتاق اصناف، بررسی ابطال پروانه کسب یکی از اعضای اتحادیه صنف ورقکاران، بررسی نرخنامه پنچرگیران و آموزشگاه‌های رانندگی و ادغام اتحادیه شیشه بران ساختمانی به دلیل نرسیدن به حد نصاب از دستورهای جلسه امروز کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز