خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد:

تسریع در تکمیل مسکن مهر در اولویت برنامه‌های شرکت عمران است/ ضرورت همراهی بانک مسکن در روند اجرای پروژه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۵۵۵

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، تسریع در روند اداری تشکیل پرونده های متقاضیان در بانک مسکن را خواستار شد و گفت: در راستای تکمیل و تحویل مسکن مهر، لازم است بین تمام نهادهای مرتبط، تعامل و همکاری ایجاد شود.

به گزارش ایلنا از البرز، مسعود حق لطفی در نشست مشترک با مدیر شعب بانک مسکن استان البرز با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تحویل مسکن مهر گفت: در سالجاری اتمام بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی انجام شده و کمتر از ۱۵۰۰ واحد نیز در مراحل نهایی اتمام نازک کاری است.

حق لطفی تصریح کرد: اتمام نازک کاری، فروش اقساطی و تحویل واحد ابزار سنجش خدمات است لذا میبایست در راستای تسریع در روند کار همه نهادهای مرتبط تعامل و همکاری داشته باشیم.. 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، تسریع در روند اداری تشکیل پرونده های متقاضیان در بانک مسکن را خواستار شد و افزود: انتظار داریم ارائه خدمات در حداقل زمان ممکن انجام گردد.

حق لطفی گفت: تامین مسکن در اقتصاد خانوار و ایجاد آرامش و آسایش، نقش مهمی دارد و با تحویل واحدها می توانیم گامی مثبت در این راستا برداریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در ادامه با اشاره به نقش انبوه سازی مسکن در کنترل قیمت بازار و جلوگیری از افزایش اجاره مسکن، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل آورده متقاضیان و همکاری آنان در انجام مرحله فروش اقساطی و تعامل با بانک مسکن بتوانیم منشا خدمات رسانی بهتر باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز