خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر شیراز خبر داد:

رونمایی از سامانه تفکیک پسماند از مبدأ در دهه فجر امسال

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۹۳۲

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز از رونمایی از سامانه تفکیک پسماند از مبدأ در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و پاسخگویی شورای شهر شیراز، علی ناصری بیان داشت: پیرو مصوبه‌های جلسه قبلی کمیسیون، پس از شنیدن و بررسی گزارش عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری در خصوص سامان‌دهی سگ‌های ولگرد مقرر شد سازمان مدیریت پسماند با همکاری سازمان فاوا ظرف دو هفته نسبت به تهیه نقشه GIS کانون‌های تجمع و فراوانی سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر اقدام و برنامه زمان‌بندی فعالیت گروه‌های زنده‌گیر سگ‌های بلاصاحب را در مناطق یازده گانه شهرداری به شورا اعلام کند‌.

به گفته وی، همچنین بر اساس طرح تفصیلی مدیریت پسماند و در راستای کاهش آلایندگی محیط زیست مقرر شد که در دهه فجر همزمان با افتتاح پروژه‌های خدمات شهری، رونمایی و راه‌اندازی سامانه تفکیک پسماند از مبدا نیز صورت گیرد.

این عضو شورای شهر شیراز اضافه کرد: در این جلسه گزارش عملکرد و برنامه‌های در دست اقدام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان مدیریت پسماند، اداره مطالعات بحران و پدافند غیرعامل و اداره پشتیبانی ماشین آلات شهرداری شیراز از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون و به ویژه در مواجهه با بارش نزولات آسمانی در فصل زمستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ناصری در پایان اعلام داشت: اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ضمن بررسی و تخصیص ردیف اعتباری بودجه، با لایحه شهرداری جهت تقدیر از پرستاران و مدافعان عرصه سلامت موافقت کردند و این لایحه در صحن علنی به رأی گذاشته خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز