خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک خبرداد:

اعمال قانون برای یکهزار و ۵۵۸ خودروی متخلف در آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۰۲۸

فرماندار شهرستان آبیک از اعمال قانون برای یک هزار و ۵۵۸ خودرو متخلف با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در شهرستان آبیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمد پور با اعلام این خبر گفت: تاکنون سه هزار و ۶۵۰ فقره مجوز تردد خودرو در محدودیت‌های کرونایی برای صاحبان مشاغل و کارکنان واحدهای تولیدی و افراد واجد شرایط در این شهرستان صادر شده است.

فرماندار آبیک با اشاره به استقرار ۲ ایستگاه بازرسی در این شهرستان که مانع ورود پلاک‌های غیربومی می‌شوند، اظهار کرد: از آغاز اعمال محدودیت‌های کرونایی یک هزار و ۶۹ خودرو با پلاک غیربومی بازگردانده شدند.

احمدپور با بیان اینکه همه ورودی‌ها و خروجی‌ها شهر توسط دوربین‌ها کنترل می‌شوند، تصریح کرد: به همین منظور ۲۳۶ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۸۲ خودرو جریمه یک میلیون تومانی اعمال شد.

او از روند کاهش بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و افزود: در یک هفته اخیر هیچ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان آبیک بستری نشده و این کاهش وضعیت نارنجی شهرستان را به زرد تبدیل کرده است.

این مسئول تاکید کرد: زرد شدن وضعیت شهرستان نشانه پاک بودن مطلق و برنگشتن بیماری نیست، بلکه باید برای تثبیت این وضعیت شهروندان و اصناف تلاش بیشتری کنند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویروس کرونا مهار شود.

فرماندار آبیک خاطرنشان کرد: از ابتدایی آذرماه تاکنون ۶۹۷ نفر برای تست کرونا مراجعه کردند و آزمایش ۲۵۹ نفر از آنها مثبت بوده است و متاسفانه طی این مدت ۱۲ نفر از شهروندان به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند.

احمدپور یادآور شد: در طرح شهید سلیمانی ۲ تیم نظارتی، ۲ تیم حمایتی و پنج تیم مراقبتی با تمام توان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین و با ۲ بخش مرکزی و خاکعلی در شرق استان قزوین قرار دارد و هم جوار با استان البرز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز