خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقه مجازی «راه شهید سلیمانی»

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۹۹۹

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، از برگزاری مسابقه بزرگ مجازی با عنوان «راه شهید سلیمانی» توسط پایگاه بسیج شهید زرینی و روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت خبر داد و گفت: عموم مردم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،محمدرضا امامی‌نیا افزود: باتوجه به در پیش بودن سالروز شهادت سردار دل ها و نماد مقاومت و مبارزه با تروریسم و تفکر الحادی، شهید حاج قاسم سلیمانی و ضرورت تبیین مفهوم مقاومت در گفتمان اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره این سردار پرافتخار، بسیج و روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه در نظر دارد مسابقه مطالعه وصیت‌نامه سیاسی الهی سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را برگزار کند.

وی با بیان اینکه شناخت اهداف و آرمان های شهدای اسلام و انقلاب و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقه است، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد تفکر بسیجی در جامعه است که باید با تبیین مؤلفه ها و شاخصه های مکتب آن شهید والامقام فرهنگ بسیجی و روحیه انقلابی را در جامعه نهادینه کرد.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند پس از مطالعه وصیت نامه شهید سلیمانی برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود سوالات مسابقه به سایت شرکت پالایش نفت کرمانشاه به آدرس www.korc.ir مراجعه کنند.

امامی نیا اظهار داشت: به ۱۰۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه با قید قرعه کارت هدیه ۲ میلیون ریالی اهدا می‌شود.

به گفته او، اسامی برندگان متعاقبا از طریق سایت شرکت پالایش نفت کرمانشاه و تماس تلفنی اعلام می گردد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز