خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان:

کلاهبردار حرفه‌ای در قزوین به دام پلیس افتاد / سرکیسه کردن بازنشستگان به بهانه گرفتن وام

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۴۳۸

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: یک کلاهبردار که به بهانه اعطای وام از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، با تلاش ماموران آگاهی استان قزوین شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ آرش مرادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آنها توسط فردی که خود را از افراد خیر معرفی می‌کرد ، پیگیری موضوع بلافاصله در دستورکار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

رئیس پلیس آگاهی استان بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شده و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی در یک اقدام غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش در اطراف شهرستان قزوین شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی افزود: متهم دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و اذعان کرد با ادعای اینکه بیمه تامین اجتماعی در نظر دارد به افراد مسن بازنشسته  وام دهد ، اعتماد آنها را به خود جلب می‌کرد .

وی ادامه داد: متهم در مرحله بعدی با این عنوان که متقاضیان دریافت وام باید جهت تشکیل پرونده مبالغی را سپرده گذاری کنند، با این شگرد مدارک و کارت بانکی آنها را اخذ و با اطلاع از موجودی کارت عابربانک اقدام به برداشت مبلغی از حساب آنها کرده و سپس کارت را عودت می دهد و بعد از مدتی افراد متوجه خالی شدن حساب خود و کلاهبرداری صورت گرفته می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز