خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ساخت 2 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان کهگیلویه و بویراحمد/ اجرای بیش از هزار میلیارد تومان پروژه بنیاد مسکن در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۱۱۲

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ساخت 2 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان این استان در سالجاری خبرداد.

"حسین جنتی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در سالجاری تاکنون 2 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان و مستضعفان استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از  140 میلیارد تومان از ردیف تسهیلات بلاعوض و کم بهره ساخته شده است.

وی تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت واحدهای مسکونی تا پایان امسال را هم سه هزار و 500 واحد ذکر و اظهارداشت: بطور حتم تمامی این واحدها تا پایان سالجاری آماده و در اختیار محرومان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا سال 97 در این استان 28 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان و مستضعفان روستایی ساخته شد و در این 2 سال اخیر نیز 13 هزار و 700 واحد مسکونی ساخته و تحویل داده می شود.

جنتی، اعتبار هزینه شده برای ساخت 13 هزار و 700 واحد مسکونی محرومان این استان را حدود 650 میلیارد تومان از ردیف تسهیلات بلاعوض و کم بهره عنوان کرد.

وی در ادامه از آسفالت راههای روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد به میزان یک میلیون و 370 هزار مترمکعب در 2 ساله گذشته هم خبرداد و خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها حدود 80 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا سال 97 در این استان حدود 2 میلیون و 500 هزار مترمربع راه روستایی، آسفالت شده و البته در 2 ساله اخیر، یک میلیون و 370 هزار متربع راه روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز آسفالت شده است.

جنتی از هزینه کرد بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از سال 97 تاکنون هم خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز