خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده نزاجا؛

کلینیک فوق تخصصی بیمارستان ارتش در مشهد بهره‌برداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۹۴۰

کلینیک تخصصی و فوق ‌تخصصی در محل بیمارستان شمس ‌الشموس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده نزاجا در مشهد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در این مراسم در مشهد گفت: امروز همه پزشکان، پرستاران، بهیاران، بهورزان و کادر درمان کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا در حال انجام وظیفه هستند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری به فعالیت ۵۶ بیمارستان متعلق به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سطح کشور اشاره و بیان کرد: ۲۸ بیمارستان از این مجموعه متعلق به نیروی زمینی ارتش است. 

وی افزود: تمامی امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات تخصصی پزشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خدمت هم‌میهنان  برای مبارزه با شیوع ویروس همه‌گیر کرونا قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین به فرخنده سالگرد میلاد حضرت زینب(س) اشاره و بیان کرد: با اقتدا به آن حضرت، با نیت خالص و الهی به همه در پنهان و آشکار کمک کنیم و همچون حضرت زینب ولایتمدار و پشتیبان ولایت باشیم.

رئیس بیمارستان شمس‌الشموس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: کلینیک پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی این مرکز درمانی در ساختمانی با ۷۱۵ مترمریع زیربنا در دو طبقه ظرف ۱۶ ماه ساخته شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز