خبرگزاری کار ایران

موسوی خبر داد:

اختصاص ۱۰۰ تخت بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۰۶۳

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: ۱۰۰ تخت بستری در بیمارستان شهید هاشمی نژاد به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از مشهد، دکتر محمد موسوی، راه‌اندازی سایت ویژه بیماران کرونایی را یکی شاخص‌ترین اقدامات صورت گرفته در این مرکز درمانی ذکر کرد و افزود: این تخت‌ها از نیمه دوم آبان ماه فعال شده و در کنار خدمات رسانی به بیماران غیرکرونایی، به بیماران کرونایی هم در فضایی جداگانه خدمات رسانی می‌شود.

دکتر محمد موسوی افزود: به منظور تسهیل در ارتباط میان بیماران و خانواده‌های آنان، صفحه ملاقات اینترنتی در این مرکز در حال راه اندازی است و بر اساس برنامه ریزی تا پایان آذر ماه افتتاح خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه در سایت ویژه بیماران کرونایی، ۱۰۰ تخت بستری و ۱۸ تخت مراقبت‌های ویژه آماده سازی شده است، افزود: کمیته ترخیص سایت کرونا هم فعال است تا بیماران بعد از ترخیص با واحد آموزش سلامت بیماران تا زمان بهبودی کامل در ارتباط باشند.

دکتر موسوی تصریح کرد: حدود ۳۰ درصد از پرسنل بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مبتلا به ویروس کرونا شدند که خوشبختانه تمامی آنان بهبود یافته‌اند و به محل کار بازگشتند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در این مرکز ۳۰ درصد کاهش یافته و در آمار بستری‌های روزانه هم کاهش بیش از ۵۰ درصدی داشتیم و بستری‌های روزانه از ۲۰ نفر به کمتر از ۱۰ نفر رسیده و فوتی‌ها هم ۴۰ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز