خبرگزاری کار ایران

شب گذشته رخ داد؛

قاتل خاموش، جان پدر و پسر اراکی را در یاسوج گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۶۴۲

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ پدر و پسری بر اثر گاز گرفتگی در منطقه مهریان یاسوج خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمد رستمی گفت: شنبه شب گزارشی از عوامل اورژانس مبنی بر احتمال مرگ ۲ نفر در ساختمانی در منطقه گردشگری مهریان یاسوج دریافت شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند که به در منزل قفل شده برخورد کردند که با شکستن قفل در، وارد منزل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج گفت: به محض ورود با جنازه مرد ۴۵ ساله و جوان ۲۰ ساله برخورد کردیم که جنازه‌ها همراه با تیم اورژانس و نماینده پزشکی قانونی منتقل شد.

رستمی افزود: نماینده پزشکی قانونی برای بررسی بیشتر نیز در محل حادثه حضور پیدا کرد با این حال شواهد و قرائن نشان از گاز گرفتگی پدر و پسر می‌دهد.

وی ادامه داد این پدر و پسر اراکی بوده که در کار‌های ساختمانی فعالیت داشته اند و ساختمان محل حادثه را به صورت اجاره‌ای در اختیار داشتند.

به گفته شاهدان عینی این پدر و فرزند از عصر روز جمعه که وارد ساختمان شدند تا ظهر شنبه از خانه خارج نشدند که همین باعث نگرانی همسایگان شد و به همین علت موضوع را به اورژانس گزارش دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز