خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اردبیل:

برق رسانی به ناحیه صنعتی انگوت اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۲۵

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با تامین زیرساخت های لازم، این ناحیه صنعتی اوایل سال آینده در اختیار سرمایه گذاران گذاشته می شود.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی انگوت عنوان کرد: با تلاش های انجام شده، مجوز و تملک این ناحیه صنعتی در سال 98 اخذ شد که بلافاصله پس از تمک زمین، نسبت به تسطیح اراضی و آماده سازی این ناحیه صنعتی اقدام شد.

وی با بیان اینکه پس از آماده سازی زمین، در مرحله تامین زیرساخت های لازم در این ناحیه صنعتی هستیم خاطر نشان کرد: برون سپاری و تعیین پیمانکار مربوط به اجرای خط توزیع فشار متوسط هوایی به منظور تامین برق مورد نیاز این ناحیه انجام شده است که به زودی با شروع عملیات اجرایی، برق مورد نیاز این ناحیه تا پایان سال جاری تامین خواهد شد. 

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون بیش از 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این شرکت برای آماده سازی ناحیه صنعتی انگوت هزینه شده است، ادامه داد: برای تکمیل زیرساخت این ناحیه به اعتبارات بیشتری نیاز است که در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز، آماده سازی و ایجاد زیرساخت های لازم این ناحیه صنعتی تسهیل خواهد شد.

اهلی مساحت این ناحیه صنعتی را در حدود 30 هکتار برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش انگوت به تازگی از شهرستان گرمی منفک و به شهرستان تبدیل شده است، با بهره برداری از این ناحیه که تنها شهرک یا ناحیه صنعتی این شهرستان خواهد بود نقش بسزایی در حضور سرمایه گذاران در این منطقه از استان خواهد داشت. 

او در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص بیش از 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این شرکت به منظور تکمیل زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: مصرف این هزینه علاوه بر اعتبارات عمرانی و ملی بوده که برای آبادانی شهرک های صنعتی استان تخصیص یافته است.

اهلی ابراز امیدواری کرد تا با آغاز واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی انگوت، شاهد شکوفایی روز افزون این منطقه از استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز