خبرگزاری کار ایران

درراستای تحقق شعارسال

کلنگ احداثنیروگاه ۱۵مگاواتی درزنجان به زمین خورد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۳۸

درراستای تحقق شعارسال " اقتصاد وفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی " در زنجان استاندار زنجان کلنگ فاز اول احداثنیروگاه ۱۵ مگاواتی را در شهرک صنعتی زنجان به زمین زد.

استاندار زنجان, گفت: راه اندازی این نیروگاه مسئولین استان را با اطمینان بیشتر به آینده صنعت در استان سوق دهد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان, جمشید انصاری, استاندار زنجان شامگاه امروز چهارشنبه(۴خرداد) در مراسم کلنگ زنی احداثنیروگاه ۱۵مگاواتی زنجان در شهرک صنعتی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری, سرمایه گذاران در صنایع استان, گفت: استان در تامین برق به ایجاد واحداثنیروگاهها نیازمند است.

انصاری با بیان اینکه امیداواریم برای تامین برق بعنوان یکی از زیر ساختهای اساسی در استان از تمام ظرفیتها استفاده کنیم خبر از راه اندازی نیروگاه زنجان ۲ در تابستان سالجاری داد.

وی, با اشاره به راه اندازی این نیروگاه در زنجان, افزود: راه اندازی این نیروگاه مسئولین استان را با اطمینان بیشتر به آینده صنعت در استان سوق دهد.

لازم به ذکر است این طرح در فاز اول اجرایی شاهد اشتغالزایی ۱۵-۱۲نفرخواهد بود که فاز اول آن در آذر ماه سالجاری به بهره برداری می رسد.

گفتنی است در ادامه مراسم کلنگ زنی استاندار در شهر ک صنعتی زنجان فاز اول مجتمع کاغذ سازی " راشا کاسپین ایرانیان " با میزان اشتغالزایی ۲۵۰ نفر در ۲ فاز کلنگ زنی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز