خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اراک:

شهرداری تا پایان دی ماه لایحه بودجه را به شورا ارائه دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۰۹۲

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: راهبری بودجه سال آینده شهرداری اراک به صورت هدفمند و با نظارت اصولی دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی سورانه افزود: مهلت قانونی ارائه لایحه بودجه شهرداری اراک برای سال ۱۴۰۰ به شورای شهر تا پایان دی ماه است و انتظار می رود که مدیریت شهری اراک در مهلت تعیین شده فصول کارشناسی بودجه را تحویل این نهاد تصمیم ساز کند. 

او ادامه داد: اگر بودجه در مهلت مقرر به شورای شهر برسد تا پایان بهمن بررسی اصولی آن صورت گرفته و پس از تصویب برای تأیید به فرمانداری اراک ارسال می‌شود و حداکثر تا نیمه اسفندماه سال جاری نیز اعلام عمومی می‌شود. 

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اظهار داشت: تمرکز بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اراک بر 5 پروژه عمرانی کلان است. در این رابطه 5 پروژه جدید مهم عمرانی در کلانشهر اراک تعریف شده که قرارداد آنها با قرارگاه خاتم در جریان است و محوریت لایحه بودجه در سال آتی بر روی این پروژه ها است. 

سورانه تصریح کرد: اجرا و تکمیل عملیات تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت، میدان امام خمینی (ره)، تقاطع غیرهمسطح ادامه بلوار شهید آنجفی و جاده فراهان، تقاطع غیرهمسطح جاده فرودگاه و کنار گذر پشت آرامستان پروژه های اجرایی تعیین شده برای حوزه عمرانی سال آینده مدیریت شهری اراک را شامل می‌شوند. 

او بیان داشت: 3000  میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه ها در نظر گرفته شده که با توجه به نوسان قیمت ها این رقم شاید به ۲ برابر هم برسد. ۲۰ درصد از منابع مالی پیشنهادی این پروژه ها معادل ۶۰۰ میلیارد ریال باید در سال جاری برای شروع مطالعات و ایجاد کارگاه های فنی پرداخت شود و بقیه نیز به تدریج در سال ۱۴۰۰ و سال های بعد پرداخت خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز